26 nov. 2016

Nyheter

Idag har jag lite nyheter att komma med. Var och inhandlade lite nytt till julgranen och till inredningen idag. Efter att ha inrett i vitt grått och svart tror jag att vinterns färgskala kommer att gå i vitt och beige. Så dessa bollar passar med andra ord perfekt till vad som komma skall.... och så till andra nyhter...



DSCN5603.jpg



Min tid som en av Casa-bloggarma tar snart slut och jag kommer att fortsätta blogga på annat håll. Flytten sker nästa vecka och jag hoppas att ni som nu följer mig även kommer att göra det i fortsättningen. Meddelar under kommande vecka var ni hittar mig i fortsättningen. Till en början tror jag att ni automatiskt förflyttas över från Casablogit.fi till den nya bloggadressen. I samband med flytten kommer även bloggen att få nytt namn. Mycket spännande tider alltså.



DSCN5606.jpg



 



DSCN5601.jpg



Är ju faktiskt just nu i ett skede i livet då jag rört om i min gryta riktigt ordentligt så varför inte passa på att röra om i bloggande också, hihi!



Önskar er alla en skön och avslappnande helg,



 



nimmare.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...