14 okt. 2016

Ted Baker

I går firade vi dottens födelsedag och jag överraskade henne med underbara Ted Baker örhängen. Senast vi var och shoppade tillsammans gick vi runt och petade på Ted Bakers härliga rosa väskor. Så vackra att se på men jag själv skulle aldrig ha några finare tillfällen att få använda dem på  :) Men när jag såg dessa härliga örhängen som fanns både i svart och rosa visste jag att dem skulle väldens bästa dotter få. Och i rosa eftersom jag tycker att den färgen symboliserar Ted Baker. Ted Bakers smycken är väldigt enkla och snygga. Tycker om just det. Mycket stilfulla och samtidigt så enkla att man kan ha dem till vardags. När dottern satte dem i öronen såg man knappt är de är lite rosa, så ljusa är de och därför passar de bra till alla kläder



Och i ett annat paket fanns det bio biljetter och en härlig doft från Victoria´s Secret.



n.jpg



 



nn.jpg



 



nnnn.jpg



Tänk att det redan är fredag. Första veckan utan heltidsjobb har gått och jag ser fram emot nästa. Hoppas att nästa vecka skall föra med sig något bra på jobbfronten - inte för att jag har tråkigt ...  ;). Var just ute på en kort promenad i höstvädret. Det duggade lite där ute och kändes inte alls bra. 



Önskar er en härlig start på veckoslutet,



nimmare.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...