10 okt. 2016

Sovrumsdetaljer

God morgon, hemma första dagen idag. Sitter med sjuk hals och snuva och nyser och det känns ju lite onödigt!



Började med att dammsuga och snygga till hela huset för att jag skall kunna njuta riktigt. På inredningsfronten har det inte hänt något på ett bra tag och det är vårt sovrum som skall möbleras om. Det är lite knepigt eftersom det fungerar både som sovrum och tv/dator-rum. Var just där uppe och försökte planera men det går bara inte så jag kom snabbt ner igen. Knäppte några detaljer därifrån, det var allt. Tar ogärna några bilder från sovrummet då det just nu är skamfläcken i huset ;) . Skall sitta där inne alla dagar denna vecka och bolla med olika ideér- kanske jag plötsligt ser lösningen, vem vet...



x4.jpg



6.jpg



3.jpg



Önskar er alla en fin start på veckan. För mej blir denna vecka startskottet till mitt " nya liv"...



Kram,



nimmare.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...