13 juli 2016

Tummen upp eller ner ?

God morgon, gårdagens loppisrunda förde med sig en hel del fint. Hittade en fin lampfot i rotting som jag köpte. Foten var av ful brun rotting men redan efter en halvtimme hemma var den vit ;) . Tänkte att den kunde passa fint i vardagsrummet med en Riviera lampskärm. Som på beställning hittade jag en på Tori.fi för några fjuttiga euron och såg framför mig min nya fot med denna lampskärm. Åkte iväg för att hämta dem men sen blev jag osäker. Nu efter att ha frågat familjen är jag nära blind och kan inte alls fatta ett beslut. Passar eller ej? Är skärmen alltför liten eller ok? På första bilden ser ni den gamla med vit skärm och nedan den nya. Vad säger ni? Vad är bättre?



h.jpg



j.jpg



jjj.jpg



jj.jpg



Frågan är alltså tummen upp eller ner?????



nimmare.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...