4 juli 2016

Kevin Hart och lite annat

Så gick veckoslutet och nu veckan börjar med en synnerligen grå dag. I går på kvällen var jag och de två äldsta barnen på bio.Vi såg på den superroliga stand-up komikern Kevin Harts Cental Intelligence (trailern varsågoda) är han spelar i huvudrollen med "The Rock" alias Dwayne Johnson. Vilken superrolig film, skrattade flera gånger så tårarna rann. Är så glad att jag har barn som släpar med mig på diverse filmer. På så sätt ser jag filmer jag aldrig själv skulle välja att gå på - och definitivt missa många bra.. rekommenderar filmen till alla som gillar komedi och lite fartfyllda polis och tjuv-scener. 



Sommarstädar just nu lite skåp och har satt ut lite till försäljning. Idag skall det bli lite "flytta av och an - terapi" . Har nämligen en hylla ( den som föll ner från sonens vägg för ett tag sedan..)  som svävar omkring här hemma och inte hittar sin plats. Idag skall den dock göra det och hoppas få lite annat smått och gott gjort. 



.jpg



.jpg



.jpg



Igår hann vi också med två loppisar men kom hem med 0. Istället förirrade vi oss till Ikea där vi köpte lite allt möjligt. Idag skall jag göra ännu ett besök på ett loppis i närheten för att lugna mitt sommarloppis-behov - måste göra det när jag inte i år får gå igenom alla fina loppisar på Åland ;( ...



nimmare.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...