7 juli 2016

Ååh dessa regniga dagar...

Åh vad tråkigt det är att vakna upp till en regnig dag...



Sitter i all ensamhet nere i köket och dricker morgonkaffet. Två har åkt på jobb och två sover ännu. Regnet öser ner och jag sitter och funderar på vad vi skall hitta på för program idag . Kanske jag kan fortsätta mina hemmaprojekt idag, ni minns den där hyllan som svävar omkring här hos oss..? Den skall jag fokusera på idag tror jag. Sen ser det ut att bli lite byte av soffbord - hittade ett bord på den lokala fb-loppisen som jag skall åka och titta på idag. Jag älskar vårt gamla soffbord men vi kunde gott ha ett lite mindre och nu hittade jag ett som jag tror jag skulle gilla. Är så kräsen då jag vet exakt vad jag vill ha.. Alltid lite jobbigt med att köpa nya möbler, man borde ju hinna göra sig av med den gamla för att få den nya att rymmas...



e.jpg



cats-crop.jpg



eee.jpg



Satte snabbt in vårt bord till försäljning och hoppas få det sålt innan jag bär in det nya. Nu blir det en kopp kaffe till och sedan skall jag göra mig klar för vad än denna dag har att erbjuda. Ha en fin torsdag och gör det bästa av den trots regnet, 



nimmare.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...