11 juni 2016

Lördag

Lördagsmorgon och jag hade hoppasts på att få ligga ute och njuta i solstolen, men det tycks bli allt annat.Har ägnat en stund framför datorn och nu verkar det som om vi snart beger oss av på shoppingrunda. På inredningsfronten ligger allt på is då jag aldrig hinner göra något... suck. I veckan rasade en vägghylla ner i sonens rum och som vi inte sätter upp mer. I stället borde vi fixa någon bra förvaringslösning i hans lilla rum.Som står på golvet. Så det får väl bli mitt/vårt nästa projekt. I mitt förra inlägg pratade jag om resor och just nu är det precis 50 dagar tills vi åker till Grekland. Längtar så. I år reser vi igen till Kreta men till ett annat ställe, Maleme och med andra ord ett nytt hotell. Känns lite vemodigt eftersm vi älskar det hotell vi tidigare år bott på men ibland är det väl ändå bra att uppleva nya saker..eller...? Det kan ju väl hända att vi återvänder till det gamla kära redan nästa år. Någon som har erfarenheter av Maleme?



DSCN4345.jpg



Önskar er alla en skön lördag,



nimmare.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...