3 juni 2016

Jag - en inredningsstuderande....

Du har blivit antagen till förberedande utbildning för fristående examen, Grundexamen inom tapetsering och inredning, Inredare....... ja jamen. Äntligen får man väl säga. Och jag är så glad att jag slapp in. Som jag väntat. I höst blir det dags för deltidstudier och jag ser verkligen fram emot det. Två-årsstudier med ett superintressant undervisningschema. På schemat finns bl a  inredningsarbeten, byggarbeten inomhus, målnings- och beklädnadsarbeten, möbelsnickeri och inredningstapetsering. Låter kul eller hur? Sedan kan jag äntligen gör det jag älskar till mitt jobb.... jeii !



DSCN4258.jpg



Idag var det den sista skoldagen för 15-åringen och i morgon är det vårfest och sedan ser vi fram emot sommarlov, sol och bad. Själv försöker jag orka tre veckor till....



Fredagskram till er alla av lyckliga mej,



nimmare.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...