25 maj 2016

Världens bästa mugg

Om man kan ha favoritmuggar så har jag nu hittat mina. Dessa muggar från Riviera Maison är bara världens bästa. Jag älskar dem. De är så bra i handen pga det breda örat som sitter så bra i hand som hand. Passar lika bra i en barnhand som i en stor herrnäve. Har fått mycket beröm för dem och många har faktiskt kommenterat just handtaget dvs örat. Dessutom är muggen av passlig storlek. Det ryms 2 dl i den och det är vad jag kallar perfekt. Dessutom går det lika bra att dricka te ur den - så på alla sätt världens bästa mugg. Ja man skall inte glömma att den dessutom är helt sjukt snygg; vit med svart text. Me like very much!



DSCN4434.jpg



Denna mugg finns att handla i de flesta affärer och webbshopar som säljer Riviera Maison och dem har jag ju koll på. Och inte är den särskilt dyrbar heller. Bra om man vill ha ett stort lager... hihi. Muggarna tål diskmaskin men jag är så rädd om mina RM att jag alltid tvättar dem för hand. Har du någon favoritmugg, någon mugg som du alltid dricker ditt kaffe ifrån. Berätta gärna i kommentarsfältet hurudan mugg du har och varför du gillar den så mycket - varför den är den bästa. 



DSCN4433.jpg



 



DSCN4435.jpg



I kväll skall det bli badminton. Just nu känns det lite jobbigt men bara jag fått i mej lite mat och hinner slänga mig en stund i soffan skall det bli bra. 



 



nimmare.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...