21 apr. 2016

Kan man ha spetslakan som gardiner?

Hos oss kan man se rätt så egendomliga lösningar, bl a i vardagsrummet kan man hitta gamla spetslakan hänga i fönstren. Jo, sant. Råkar man ha fyra stycken helt likadana otroligt vackra spetslakan som man inte vill bädda med, ja,då kan man använda dem som gardiner. Och dessa gardiner har hängt här i 6 år och jag älskar dem. De råkar ha den perfekta färgen som passar våra soffor. Har en dröm om att skaffa gråa maffiga gardiner hit men jag har inte kommit för mig att köpa dem då jag tror att det kommer att kännas för mörkt i min smak. Vi får vä se om jag vågar testa det någongång.



 



b.jpg



bbb.jpg



bb.jpg



Här på sista bilden ser ni den vackra handvirkade spetsen som finns på alla gardiner...ursäkta lakan..



cats.jpgnimmare.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...