9 apr. 2016

Härliga lördag

God morgon på er alla. Vaknade jättetidigt idag och tog fram ett av mina handgjorda ljus som jag gjorde för ett tag sedan. Brukar ta fram ett ibland då jag vill mysa så där extra. Alla andra vaknade mycket sent och jag hade en härligt lugn stund -  jag, dagens tidning och morgonkaffet. Har ni annors testat på att göra egna ljus? Så superroligt och väldigt enkelt. Bara att samla ljusstumpar och återanvända dem. Skriver mer om hur man gör i ett annat inlagg under veckan. 



DSCN2333.jpg



Bra att vakna extra tidigt då man har fullt program hela dagen. Man hinner med mycket om man är uppe med tuppen  ;)



Önskar er en härlig lördag.



nimmare.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...