6 apr. 2016

Happiness, faith and imagine

Beställde för en tid sedan lite dekaler från en inredningsbutik. Ja som ni vet klickar jag ju hem lite det ena och det andra och nu blev det lite väggord som egentligen var meningen att hamna på våra trappor  Ett ord på varje trappa. Nå alltid blir det ju inte som man tänkt eller hur? Dessa ord var alla olika storlekar (vilket jag inte såg innan) så de rymdes verkligen inte på trappan. Jo, två av dem skulle ha gjort det.. Nu har de jättelänge flutit omkring här hemma och äntligen kom jag på vad jag skall använda dem till. I toaletten, jo ! De två största hamnade på varsin vägg och den tredje stora satte jag i samma linje som de två andra, men på den stora toalettspegeln som hänger precis framför dörren. Blev supersnyggt.



aaaa.jpgaa.jpg



Det är ju så bra och enkelt med dessa väggdekaler då de sätter sig fint på allt och lossnar enkelt sedan när den tiden kommer att de skall bort. Med ens fick toaletten en lite lyxigare touch och de tråkiga väggarna blev lite mindre tråkiga.  Det står alltså nu - happiness - faith - imagine - ...



aaa.jpg



Och då vi lever lite av ett hästliv, samlar vi naturligtvis på hästar- trähästar och av dem finns det även på toaletten.



Kram,'



nimmare.jpg



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...