18 apr. 2016

Att ha på soffbordet

Under veckan ville jag köpa en blomma till vårt soffbord. Hade tidigare sett en hortensia på Ikea som jag gick och harmades över att jag inte köpte. Gick på skoj in i vår egen blomaffär och de hade mycket vackra hortensior, alldeles härliga färger ( men även ett härligt pris). På Ikea kostade de stora 6,95 e tror jag. Just innan jag skulle svänga om och gå ut råkade jag se en mindre variant av blomman. Precis vad som ryms och passar på ett soffbord. Hortensia är ju ganska stor och buskig så denna är som gjord för ett bord. Den har endast en blomklase och är så fin. Visste inte ens att det fanns sådana att köpa. 



hhh.jpg



 



h.jpg



 



hhhhh.jpg



Nu hoppas jag bara att jag skall få den att se lika fin ut en lång tid framåt. Önskar er alla en fin start på veckan. 



nimmare.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...