9 feb. 2016

North, South, West and East

Visade tidigare redan vårt nya sovrum och berättade att det ännu fattades en sak på väggen Det var den tuffa kompassen som jag hade tänkt skulle passa perfekt där mellan sängen och hyllan. Och visst blev det bra. Är supernöjd. Kan berätta att det var helt grymt svårt att få alla små detaljer med på väggen. Men det lyckades och slutresultatet är precis som jag ville ha det. Just nu har jag många dekalprojekt på gång. Två stycken är på kommande med posten. 



cc.jpgccc.jpg



Änu saknar vi snygga nattduksbord men det gamla lilla runda sidobordet får duga till de rätta dyker upp.



På hyllan ovanför sängen har vi en samling med bilder på våra älsklingar...



c.jpg



På nätet hittar du många fina roliga dekaler som du kan sätta på din vägg. Här t ex är en nätshop som har dekaler och en massa annat.



Nu skall jag åka efter sonen som varit i skriftskolan. Sen blir det snabbt mat och efter det dags för kvällens badmintontimme vilket jag (och de andra) ser framemot varje tisdag. Det är bara såå kul.



Kram på er,



nimmare.jpg



Inlägget innehåller reklamlänkar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...