22 feb. 2016

CityShoppari

Vet ni att jag har aldrig haft ett CityShoppari kort fastän jag i många års tid har hört hur fina erbjudanden man kan få med det. Har du haft kortet? I år blev jag informerad om det och tänkte faktiskt att det skulle vara roligt att ha ett. Kikade igenom alla fina erbjudanden och hittade på direkten många som jag definitivt vill hänga med på. Vad säger ni om att äta ute på restaurang två för ett pris? eller - 20% rabatt i många kända modeaffärer?  Med CityShoppari får du 1000 erbjudanden att del av.Inte så illa. Jag hade redan hunnit förslå för mannen att vi skulle kunna börja äta ute på nån fancy restaurang typ 1 gång i månaden och då passar ju detta erbjudande oss såå bra, eller hur. Inget fel om man kan unna sig lite lyx alltid då och då. Det finns även många fina erbjudanden när det gäller hälsa och välmående; passar mig och mitt nya hälsosamma liv..



CS16_kirja_ja_kortit_Viikari.jpg



Just nu har CityShoppari ett supererbjudande ( klick)  där du samtidigt då du beställer året kort får en tvåpersoners kryssning till Tallinn. Bra va. Vi var just med barnen på en dagskryssningen och så roligt hade vi att jag gärna reser på nytt-snart ! 



nimmare.jpg



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...