24 dec. 2015

24.12 - Ö som i önskar er en GOD JUL

I går blev det ingen kalender eftersom mannen var ledig och vi hade fullt upp med att fixa det sista innan jul. Idag vaknade vi sent och skall bara njuta här hemma tills det är dags att åka iväg och fira julen. I dag firar vi julafton hos min mamma och i morgon är det julmat här hemma hos oss. Även inför det är allt klart , det är bara maten som skall göras i morgon. Skall bli riktigt roligt med lite "fest" efter allt hemmasittande. Idag skall vi njuta av att vara tillsammans med våra nära och kära, äta gott och ha roligt .



InstagramCapture_88ebaf6a-d52f-469b-9b27



Är väldigt glad att så många av er orkat hänga med i min julkalender. Min besöksmätare har vissa dagar tickat väldigt och det uppskattar jag mycket..



Nu återstår bara att avsluta kalendern för i år och önska er alla mina härliga läsare



God Jul



nimmare.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...