15 dec. 2015

15.12 - O som i otaliga julklappsönskningar

När julen närmar sig vet ni som har barn att julklappsönksemålen, de otaliga,  börjar ramla in. Då gäller det att inte glömma bort sig själv totalt. Oftast då någon frågar vad man önskar till antingen födelsedag eller julklapp, har man inte så mycket att komma med, eller hur? Man kommer på stekpannor, handdukar och annat som ju egentligen är till hela familjen - inte till bara en själv. Man skall ibland vara lite självisk och gläda sig själv med någon härliga presenter. I år har jag ju som ni säkert förstått , inte sprungit i butiker utan i stället har jag utnyttjat diverse nätbutiker. Medan jag suttit och kikat på sidorna har jag hittat lite smått och gott till mig själv:

julklappar.jpg


Curly lammskinn charcoal grey silver från Design West

Low cut biker djt 16 från Bianco

Vivianne Westwood Boudior Eau De Parfum Spray från Starwberry.net

Essence dricksglas från Iittala

Kastrullunderlag av ull från Werannas

Handstickad pläd från Werannas


Nu får vi hoppas att tomten ser min lilla lista...

nimmare.jpg


Inlägget innehåller reklamlänkar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...