23 nov. 2015

Spegel spegel på väggen där

Älskar speglar.De ger ett härligt intryck om de är placerade så att de avspeglar något. De förstorar rum som rum och kan nästan se ut som fönster ibland. Vår spegel i vardagsrummet avspeglar mycket fint runt omkring, beroende var man står eller sitter. Allt som oftast ser jag nya vinklar av vårt hem när jag tittar via spegeln. Allt ser annorlunda - mer spännande ut.Drömmer om att en dag ha speglar i trappuppgången; små och stora, runda och avlånga, om vartannat, en riktig spegelvägg. I bland hittar man fina speglar på loppis för en rätt så billig peng. Vill köpa speglar och måla dem alla i en och samma färg. Kanske nästa sommarens projekt. 



m.jpg



Just nu bara drömmer jag, ja, som ni förstår händer det inte något just nu här hemma. Ryggen sjuk fortfarande. I morgon får jag fysikalisk behandling första gången. Få se vartåt det bär efter det. Hoppas verkligen på en snar förbättring - det är jobbigt det här kan jag berätta.



Nu skall jag sätta mig i soffan och dricka morgonkaffet medan jag väntar på samtal från min läkare,



Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...