6 nov. 2015

Instrumentariums nya Heritage Swarovski- kollektion

Berättade tidigare att jag deltog i Bloggers Inspiration Day och där fanns som sagt många intressanta företag att bekamta sig med. Ett av företagen var Instumentarium som var på plats med sin fina Heritage Swarovski-kollektion. Det var superfina glasögonbågar med massor av bling bling dvs kristaller. Fina glittrande stenar på varje båge gjorde att man verkligen kände sig glamourös. (Ja, vet inte hur glamourös jag nu egentligen kände mig där jag stod svettig av ryggont och provade mina bågar.). Tyvärr fanns det bara rätt så stora bågar att testa, jag som alltid haft mindre variantens bågar hittade inte något par jag skulle ha varit riktigt nöjd med. Efter en stunds prövande och med hjälp av en av Instrumentariums försäljare valde jag ett par som jag aldrig i livet annors hade valt. Måste säga att de nog kändes enorma på näsan men när jag ser dem på bilderna är de väl helt ok.

_A310127.jpg


_A310052.jpg


Just nu är faktiskt på jakt efter nya glasögon, borde för länge sedan gjort slag i saken då jag verkligen behöver progressiva linser. Ser varken nära eller på långt håll.Problemet har varit att jag inte hittar bågar där de progressiva linserna ryms, bågarna måste vara tillräckligt stora när det gäller den sortens linser. Och jag som alltid vill ha mindre bågar ... ja ni förstår.

_A310131.jpg


_A310129.jpg


_A310136.jpg


instrumentarium.jpg

Bilder: Tim Kiukas

Instrumentariums Heritage Swarovski-kollektion gillade jag. Det fanns många snygga bågar i olika modeller. Och naturligtvis med glittriga kristallerr lite här och var- precis som vi kvinnor gillar det. Kollektionen innehåller även glasögonbågar för män och är gjorda av förstklassiga material som garanterar den höga standarden på bågarna.Heritage- bränden bjuder på lite lyx i vardagen och är med ensamrätt höstens nyhet hos Instrumentarium. Mera om Heritage-kollektionen kan du läsa på Instrumentarius sidor.


Lotta


Inlägget gjort i samarbete med Instrumentarium och Indiedays

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...