1 nov. 2015

Inspiration Day

Här kommer några telefonbilder från gårdagens Bloggers Inspiration Day. Såklart glömde jag att ta med min lilla kamera så det blev att ta bilder med telefonen. Det hela gick av stapeln på Restaurang Maxim uppe på 6:te våningen. Massor med bloggare - stötte redan på de första bekanta ansiktena så fort jag kom in. Genast bjöds det på champange och det tackar man ju inte nej till..;). På tillställningen fanns det många intressanta samarbetspartners bl a Instrumentarium, Fresita och Biozell. Vilka kontakter jag knöt får ni se lite senare. Det fanns gott att äta och dricka och jag kan verkligen rekommendera blandning av Fresita och Blossa - glögg.... Man skulle kanske inte tro det men.... nam.



mm.jpg



Här bjöds det på Fresita, Blossa och jordgubbar....



 



mmmmmm.jpg



 



mmmmm.jpg



 



mmmmmmm.jpg



Fin utsikt över centrum var det från Maxim på 6:te våningen...



mmmmmmmmm.jpg



Och nu övergår vi till följande månad, November och ser vad den för med sig.



Kram till er alla som kikat in,



Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...