31 okt. 2015

En helg med spöken och värkmedicin

Idag är det Alla helgons dag . På dagis firade vi Halloween med maskerad och det uppskattades ju förstås. Även nägra spöken fick följa med mig hem efter arbetsdagens slut. Har dragits med verkligt sjuk rygg hela veckan och det bara fortsätter. Värkmediciner, värmeomslag och motion har inte gjort saken bättre men jag kämpar på. Idag är jag på väg in till Helsingfors för att delta i Bloggers Inspiration Day och det skall ju bli roligt (få se hur länge jag tycker det med den sjuka ryggen) . Aldrig fel med lite inspiratio,va?



ww.jpg



Under veckan har jag även hunnit vara värdinna för ett PartyLite-party och just nu brinner ett stort svart doftljus här på köksbordet där jag sitter och skriver; Förförande fikon - min absoluta favoritdoft  från PartyLite. Nu väntar jag på en ny sats ljus som skall räcka hela den långa kalla vintern. 



bgh.jpg



 



wwwf.jpg



Enligt gammal tradition skall vi på kvällen gå till begravningsplatsen och tända ett ljus för våra nära och kära som inte längre finns bland oss. Önskar er alla en fin lördag, skicka en tanke uppåt och njut av veckoslutet.



 



Lotta



 



PS! Glöm inte att delta i utlottningen av den fina farsdagsmuggen. I morgon sista dagen att vara med..  KLICK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...