4 sep. 2015

Veckoslut

Åh så härligt med veckoslut. Det har varit en rätt så bra vecka med absolut inga kvällsprogram - sådana gillar jag. Tyvärr är det sällan de förekommer ;(. Här hemma börjar remonten vara på slutrakan. Bastun har panel och den nya bastu-ugnen är placerad där den skall vara . Elmöntören var här idag och om jag förstod saken rätt så är kanske allt klart på tisdag. Åh vad skönt. I går då bastun gjordes ösregnade det sgs hela dagen vilken innebar att alla plankorna fick sågas inne. Ni kan säkert tänka er hur härligt det är att ännu - i hela denna röra - ha sågspån överallt. Nå, jag har lärt mig att stå ut med lite rådd och nu tänker jag bara njuta av weekenden.  

DSCN2283.jpg

Önskar er alla en skön fredagskväll. Kom ihåg att delta i UTLOTTNINGEN här på bloggen där du kan vinna ett presentkort till Sisustuskauppa.com.

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...