28 sep. 2015

Tulpaner i mängd och parti

Hittade tulpanlökar på Ikea - najs, önskar det funnits andra än tulpaner men de dög nog bra åt mig. 10 stycken i påsen för under 2 e. Hoppas att de är färska och ger en blomma ;). Gjorde trädgårdsarbete hela dagen igår och planterade om några blommor, flyttade stenar, krattade och satte mina lökar i jorden. Fastän jag köpte flera påsar tror jag att jag måste en omgång till till Ikea för att köpa lite mera lökar . I vår vill jag att vi har ett riktigt färghav av blommor på gården. Gissa hur min rygg var sjuk efter allt jobb...? 



l%C3%B6k2.jpg



 



l%C3%B6k3.jpg



 



l%C3%B6k1.jpg



Ikväll blir det inget trädgårdsjobb utan istället skall jag träffa barndomsvännerna för lite babbel... 



Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...