21 sep. 2015

Take me upstairs

För en tid sedan fick jag ett efterlängtat paket från Lifestyle by Leonie. I hennes affär hittade jag en " going upstairs"-korg som jag bara måste få till oss. Att bo i två våningar kan vara så frustrerande ibland när alla saker blir nere och ingen ids ta dem upp. Hade tidigare en grön Reisenthal-korg och stå där under trappan men visst är denna snygg och såå praktisk.I korgen samlas grejjer som skall upp till övre våningen och måste säga att den tydligen skriker ganska högt " take me upstairs" för allt som oftast är vår nya korg tom. It´s working... Korgen påminner om de olika korgarna som Riviera Maison säljer men denna var betydlöigt billigare.

DSCN3198.jpg


DSCN3197.jpg

DSCN3207.jpg

I samma paket fanns det även en härlig rottingspegel som jag ännu inte hängt upp eftersom jag har ett litet målningsprojekt på gång. Spegeln är verkligen snygg och kommer  att vara så fin när den väl hänger på väggen. Jag jag rikitgt tänker efter borde jag kanske ha beställt två speglar ...

DSCN3206.jpg

Idag har det varit en riktigt traditionell måndag . Tröttsam på alla vis och nu skall det bli pizza till middag. Efter det slänger jag upp fötterna på soffan och bara vilar.

Ha det så bra,

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...