16 sep. 2015

Silver Star

Man kan aldrig ha för många fina koppar - eller hur? Speciellt inte om man som jag är en riktig kaffemoster som älskar kaffe i olika former. Dessa koppar har jag kikat på en längre tid men det visade sig att jättefå affärer hade tagit in dem i sitt sortiment. Hade helt glömt bort dem tills jag såg en bild av dem på någon inredningssida på nätet. Nu måste jag ju få dem jag med. Med lite hjälp hittade jag dessa - Greengates Silver Star muggar hos Design West som har det mesta i Greengate-väg. Och två dagar senare fanns de hos mig. 



DSCN3135.jpg



Härligt glänsande och med en rand av silver stjärnor inuti. Tycker massor om dem. Det blev en cappuccino i dem i går och idag dricker jag morgonkaffet från min silver star. Trots sitt lite speciella silverskal tål de väl diskmaskin men inte mikro. Måste komma ihåg att meddela barnen det eftersom de gärna värmer kakao i mina övriga lattemuggar. Ja skeden hävdar att jag avnjuter te men skedarna är oxå så ljuvliga att jag använder dem lite när som helst och till vad som helst. De kommer från Riviera Maison.



DSCN3141.jpg



 



DSCN3137.jpg



 



DSCN3143.jpg



Kul att ni tittar in hos mig. Fortfarande dåligt med kommentarer men...



Uppe i högra hörnet i början av inlägget finns ett litet hjärta. Tryck gärna på det ifall du gillade inlägget.



Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...