26 sep. 2015

I´s mine and I´m so happy

För en tid sedan blev den min - som jag väntat. Holland Park cake stand är vad jag talar om. Riviera Maison förstås - som jag hamstrar. Usch då, jag vet hur det låter, men kan inte bara vara utan dem. De är så vackra ( och dyra!) i sin enkelhet, har det där lilla extra som jag just nu måste se i vårt hem - det bara gör mig så lycklig. Förutom att postpojken hämtar lite smått titt som tätt sker det inte just nu några större förändringar hos oss. Badrumsremonten tog lite musten ur mig och likaså mitt dc-fix- projekt, så nu känns det så skönt att allt jag tidigare ogillat är fixat. Nu njuter jag bara. Har nog planer på följade små projekt men de får ligga där i bakhuvudet en tid framåt.



DSCN3157.jpg



DSCN3154.jpg



DSCN3152.jpg



DSCN3151.jpg



Just nu, idag , skall jag bara njuta av ledigt och det kanske blir en tur till Ikea eftersom sonen behöver lite smått och gått till sitt rum. Ja, lite lördagsstädning skall det oxå bli- så härligt sedan att njuta i kväll av rent och snyggt hus.



Och glöm inte att delta i utlottningen av Orthex-paketet.



Må så bra,



Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...