31 aug. 2015

Utlottning - Yankee Candle

Alltså - om någon gillar dofter i hemmet, är det jag ! Hemma doftar det alltid, vare sig det är frågan om nytvättade kläder, parfymer eller doftljus. Jag använder flere olika firmors doftljus men en av favoriterna är Yankee Candle som aldrig gör mig besviken. Har redan en stor samling av dem hemma och de förgyller vardagen på ett enkelt och härligt sett. Att tända ljus är ju något som jag dagligen gör vare sig jag njuter ensam eller om hela familjen sitter samlade i sofforna. Det nyaste tillskottet i ljussamligen är Yankee Candles Sweet Strawberry som egentligen inte alls är en sådan färgs ljus som jag skulle köpa. Nästan lika viktig som doften är nämligen ljusets färg - det skall passa in i den övriga färgskalan i inredningen. Men denna gång fastnade jag för den underbara doften som får mig så glad och får mig att tänka på soliga sommardagar.



as.jpg



Yankee Candles finns att köpa på Sisustuskauppa och det är därifrån jag beställt mina. Kika in där och titta runt i deras sortiment och meddela mig vilken doft som är din favorit eller vilken av dofterna du skulle vilja ha. När du skriver ner doften i kommentarsfältet är du nämligen med om utlottningen av ett 25 euros presentkort till just Sisustuskauppa.com nätbutiken. HÄR hittar du hela doftsortimentet och beskrivningar på de olika dofterna... bara att välja ut den du tror dig gilla bäst ( ifall du inte redan vet det ! )



fg.jpg



 



ad.jpg



Utlottningen börjar nu och håller på nästa måndag, dvs till den 7.9.



Lycka till !



 



Lotta



fgh.jpg



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...