2 aug. 2015

Stallsöndag

I morse åkte jag med dottern till stallet. Alltid roligt att vara där. Som ni vet så älskar jag hästlivet och naturen kring det. Idag var det fint väder och det var så skönt att bara vara där bland hästarna. Långt borta från all stress .. Skulle gärna se dottern ha ett eget litet stall där även jag skulle få husera lite grann . Ibland kan jag bli jättrfrustrerad på att det ser ganska ruggit ut på de flesta stall. Ofta är det smutsigt och det ligger saker överallt, både inne och ute. Nej, skulle jag få bestämma skulle det vara snyggt och prydligt överallt. Lantligt och charmigt. Här kommer nu en drös med bilder från idag.

DSCN2398.jpg


DSCN2397.jpg


DSCN2396.jpg


DSCN2390.jpg


DSCN2394.jpg


DSCN2388.jpg


DSCN2383.jpg


DSCN2381.jpg



DSCN2385.jpg


DSCN2392.jpg


DSCN2389.jpg

Jenny & Aksu


DSCN2400.jpg


DSCN2382.jpg

Önskar er en härlig fortsättning på söndagen,

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...