27 aug. 2015

Allt förändras

På en mycket kort tid har mycket förändrats i min inredningsstil. Allt lantligt, romantiskt och gammalt är utslängt och har till och med gjort mig av med dessa saker utan att det svidit i hjärtat. Saker som jag fyndat och som har burit en stor plats i mitt hjärta - har plötsligt fått en helt annan mening i mitt liv och det känns nu hur lätt som helst att sälja bort. Mina härliga loppisfynd har försvunnit och tittar inte ens på sådana saker då jag är på loppisar. Konstigt. På Åland hittade jag massvis med saker jag förra året ännu skulle ha hamstrat men nu kom jag hem tomhänt. Känns riktigt underligt. Men bra!



DSCN2264.jpg



DSCN2263.jpg



Alla saker som ni ser på bilden är så gott som borta och i stället har det infunnit sig en mera vit och städig stil - inget shabby chic mera ! Nu är det rotting och mera bling- bling som styr stilen i hemmet - ja inte riktigt just nu i denna remontyra - nu är ivern liksom NOLL. Men snart. Jag ser redan skymten av nytt badrum...



DSCN2265.jpg



"Less is more" ser äntligen ut att bli faktum i vårt hus... me like!



Ha en härlig torsdag ni alla, i morgon njuter vi av fredagen igen.



Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...