22 juli 2015

Vita snäckor på flaska

Vilket urkigt väder. Nu börjar jag längta på riktigt till värmen i Grekland. Tänk att få ligga vid poolen eller på stranden och känna värme, riktig värme ! Ännu två veckor får vi vänta..Har skaffat lite fina snäckor som jag skall använda lite senare i inredningen. För tillfället står de i flaskan och bara påminner mig om lite varmare breddgrader.Fina är de även där. Här hemma får jag inte något gjort. Har jobbat den här veckan och kommit hem efter fem alla dagar och inte orkat med något. Inte ens inreda och fixa! Har en stor korg med loppissaker som jag försöker bli kvitt - har dem ute på diverse Facebook-sidor. Funderar om jag borde ta ett loppisbord till nästa vecka. Skulle vara så skönt att bli av med allt som står här i knutarna...



 mn.jpg



 



nmk.jpg



Nu skall jag ta en kopp kaffe till och försöka ögna igenom några av favoritbloggarna.



Kram på er,



Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...