9 juli 2015

Long Island Living

Gjorde en ny bekantskap i webbshoppvärlden för några månader sedan och fick i veckan hem ett paket därifrån. Paketet kom från Nederländerna där Lifestyle by Leonie finns. En liten härlig webbshop full med saker i beachstyle-rotting-stilen.Just vad jag gillar för tillfället. I lådan fans bl a denna härliga Long Island Living-lykta som var tusen gånger härligare än jag kunnat tänka mig.



DSCN2043.jpg



 



DSCN2044.jpg



Gillar kombinationen av vit och glas med det robusta repet och lyktan ser verkligen värdefull ut trots sitt futtiga pris under 10 e. Beställde andra grejjer också och kan bara konstatera att de var väldigt prisvärda - lönar sig alltså att kika in hos Leonie!



DSCN2045.jpg



DSCN2046.jpg



Här börjar vi göra oss redo inför resan till Åland. Bilen skall packas och diverse grejjer ännu fixas. Det skall verkligen bli härligt att komma dit igen. Om det bara var mej det gällde skulle jag spendera hela sommaren där...



Njut av dagen,



Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...