15 juli 2015

Här ute vid havet

Hemma i stan har vi haft måsar som skränat ovanför oss dagarna i ända. Och så det varit irriterande. Har flera morgonar under hela junimånad vaknat av detta hiskeliga skränande och klagat över det till vänner och bekanta . Men tänk vad dessa måsar är annorlunda att ha här ute vid havet. Inte stör de mig ett dyft. I stället tycker jag det är riktigt mysigt att vakna till dem.. Ja här vid havet och skärgården hör de ju liksom till  - här njuter jag av dem!



DSCN2212.jpg



 



DSCN2211.jpg



Få se om jag även efter att vi kommer hem igen gillar ljudet av dessa vita skränande havsfåglar..



( när jag ser dessa bilder förstår jag att båtägarna inte gillar måsar)



Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...