29 juni 2015

Tomater från Ikea

Igen en solig fin dag på kommande. Tror vi skall dra iväg till stranden idag. Så skönt att vi äntligen har lite riktigt sommarväder. Förra veckan var jag på Ikea en sväng. I fyndhörnan sålde de bort tomatplantor för 3 e och jag kikade ut den planta som såg minst död ut!



IMG_1075.jpg



Ännu ser bladen lite skruttiga ut men nog skall det bli en fin planta av denna . Massor med tomater har den och vi har plockat en stor mångd redan. Sonen gillar at lägga några på sin morgonsmörgås och vi skall hoppas att plantan förser oss med tomater hela sommaren.



IMG_1076.jpg



 



IMG_1074.jpg



Njuter av morgonkaffet i min ensamhet. Så skönt. Väntar på att barnen skall vakna så vi kan börja göra oss i ordning. Ses igen senare,



Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...