4 juni 2015

Saker från posten

Under veckan kom alla Zelected by Houze produkterna som beställdes på partyt hemma hos mej. Det var en jättelåda som jag släpad hem och den var fylld med massor av finheter. Även jag beställde rätt så mycket och dessa små vaser var ett av inköpen. Tre lite olikformade vaser i ljuvaste pasteller står nu och väntar på att  bli använda. En liten kvist eller en blomma kommer att bli perfect..eller varför inte ha dem som ljusstakar.



DSCN1888.jpg



 



DSCN1892.jpg



Alkuviikosta kannoin postista kotiin jättipaketin joka sisälsi tilatut tuotteet Zelected by Houze -kutsuiltani. Sisällä oli ihania juttuja . Mm nämä herkän pastellinsävyset pikkuvaasit johon ajon laittaa pieni oksa tai kukka ..tai vaikka kynttilän. 



Ha det så bra idag, själv har jag en lång dag framför mig



Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...