29 juni 2015

Glasskålar på hög

Är en hejare på att samla på saker ! Senast jag var i Tallinn köpte jag en våningsskål i glas. Har redan många sedan tidigare och fastän de är fina och praktiska , tar de rätt så mycket utrymme då man ju naturligvis vill ha dem framme och stå. Förvarar gryn, flingor, makaroner och annat i dessa och nu funderar jag på hur jag skall praktiskt kunna ha dem alla framme utan att de är i vägen och tar utrymme.



IMG_7683.jpg



Jag tror bestämt jag skulle behöva en vägghylla under köksskåpen så skulle de stå där på två rader... Eller kanske en förhöjling av något slag så de inte stod direkt på arbetsbordet..hmmm. Ideér anyone?



IMG_5368.jpg



DSCN1947.jpg



Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...