21 maj 2015

Rotting är in hos oss

Åh vilken dag. Idag hade vi avslutning på dagis och det har varit mycket jobb kring det den närmaste tiden. Både sångövningar samt dekoration. Även dräkter har fixats som behövdes till vårt program. Allt gick väldigt bra och det känns nästan som sommarlovet börjat...



Har verkligen haft en jobbig vecka. Min jobbiga hudsjukdom har igen gjort sig till känna , precis som den alltid gör då jag försöker mig på att dra ner på medicinering. Det går ca 5 dagar med lägre dos men det betyder att jag efter det lider i en vecka - sömnlösa nätter, kliande och fler sömnlösa nätter. Har sovit ca 2½ timme per natt. Dessutom har denna vecka varit full med kvällsprogram så ni kan tänka er att jag är som en trasa. Därför ser jag fram emot denna helg.



IMG_7680.jpg



Här hemma har jag fixat lite smått. Rotting-ivern håller i sig och jag fick just hem några mycket efterlängtade produkter från Riviera Maison. Nu till sommaren gillar jag "beach" stilen och i sommar komer det att synas både rotting, snäckor, drivved samt fina stenar hos oss- det kan ni räkna med. Igår hade jag här hemma Zelected by Houze-inredningsparty. Beställde några härligheter därifrån. Glömde fotografera igår men jag skall göra ett inlägg om produkterna när de väl kommer.



IMG_7679.jpg



Tämä viikko onkin ollut hurja - ihosairauteni on näyttänyt kyntensä lääkeannostuksen vähentämisen myötä ja sen ansiosta onkin tullut valvottua paljon. Kutinaa ja vain pari tuntia nukkumista. Sen lisäksi tällä viikolla on ollut runsaasti iltaohjelmaa joten voitte arvata että olen poikki. Nyt odotan innolla tulevaa viikonloppua ;). Eilen järjestin kotonani Zelected by Houze-kutsut. Olipas paljon kivaa ostettavaa - ja niinpä ostin ! Unohdin kuvata eilen mutta lupaan tehdä postauksen tuotteista kunhan saan ne kotiin.



Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...