17 apr. 2015

Favoritdofter på flaska

God morgon till er alla!



Började morgonen med att gå till tandläkaren med sonen. När han åkt till skolan hade jag en stund för mig själv och den spenderade jag med att städa badrumshyllan. Där står alla mina favoritdofter just nu. Den största favoriten är nog Victorias Secret och doften "Angel" som jag fick för en tid sedan av min mamma för att hon INTE gillade den. Jag däremot kan inte leva utan den. 



IMG_6599.jpg



Sedan gillas Dermosils "Evita" även den en ny stor favorit. Köpte den helt för att testa och blev mycket. Flaskan är liten och enkel att ta med sig. Utseendet är ganska pliisut men doften mycket god. Värd att testas.



IMG_6602.jpg



IMG_6601.jpg



Gillar även en julklappsdoft . Doften kommer fram H&M och heter White flowers & Amber. Den har en liten twist av liljekonvalj (tror jag) och doftar gudomligt - den med. För övrigt gillar jag somriga dofter, som dessa alla är. 



IMG_6600.jpg



Nu gäller det att välja dagens doft. Skönt med fredag eller hur?



 



Viikonloppu edessä, kävin aamulla hammaslääkärissä pojan kanssa ja sen jälkeen oli hieman omaa aikaa- siivosin kylppärinhyllyn jossa suosikkituoksut seisovat. Tässä esittelen niitä. Kaikki tuoksuvat kesältä ja rakastan kaikki yhtä paljon. Onko sulla suosikkituoksu?



 



Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...