10 mars 2015

Taivaassako?

Kävin Espoon Cobellossa samalla kun tyttärellä oli asiaa Hööksiin jotka sijaitsevat lähekkäin. En ole käynyt siellä ennen vaikka asunkin suht lähellä. Niin kuin aikaisemmin kerroin, olen vasta nyt lämmennyt Riviera Maisonin tuotteisiin - ja tän käynnin jälkeen vielä enemmän. Tytär , joka kiltisti käveli mun perässä ( sen jälkeen kun minä kiltisti olin seurannut hänta ratsastustarvikeliikkeessä;)) käveli , niin kuin minä, suu auki - olemmeko taivaassa? 

cobello5.jpg

Siis wow !

 Miten kauniisti kaikki oli laitettu esille ja miten kivasti eri tuotemerkit oli eritelty. Minähän nyt katselin enimmäkseen RM:tuotteita, ja niitä oli todella runsaasti. Outletin puolella ei ollut kun valkoisia joulukelloja á 6 e. Tykkään kamalasti rottingista juuri nyt ja näistä haavelenkin.  Aikiasemmin olenkin tilannut tuotteita eri liikkeistä mutta saatuani erivärisiä rottinkilautasia (jotka en siis voi käyttää yht aikaa-pöh) päätin jatkossa käyttää Cobelloa. Voi itse valita minkä tuotteen vie mukanaan, ei postikuluja ja tuotteet saa heti !!

cobello4.jpg


cobello3.jpg


cobello7.jpg


cobello9.jpg


cobello8.jpg


cobello1.jpg


cobello2.jpg


cobello10.jpg


cobello6.jpg

Ihanaa kun ulkona on niin valoisaa. Ainakin minä olen paljon pirteämpi. Vielä mukavampi on jos auriko näyttäytyisi hieman enemmän. Tänään työpäivä venyykin klo 19 asti joten menen hieman myöhemmin töihin. Muut lähtivät jo joten taidan ottaa vielä yksi kupillinen kahvia.

Muistathan käydä osallistumassa koru-arvontaan..(klik)

Have a nice day,

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...