9 feb. 2015

Olen täysin hurahtanut...

..... ai mihin? No Riviera Maisoniin..



Ihan vahingossa vielä. Olenhan minä aina, sisustustietoinen kun olen, tiennyt tästä tuotemerkistä, ja kaapista löytyykin pari Rivieran vanhaa tuotetta - mutta ei ne tuotteet minua mitenkään aikaisemmin ole liikuttanut suuntaan tai toiseen. Tuttavani oli FB-kirpparilta ostanut kaksi rottinkitarjotinta ja ne toimitettiin minulle koska minä olin lupautunut postittaa ne hänelle. Kun näin ne meidän pöydällä iski suuri kateus - minäkin haluisin näitä..



d.jpg



g.jpg



Löysin yhden itselleni - suurella vaivalla ja onnellinen olen mutta nyt en voi lopettaa ihanien Riviera Maison tuotteiden katseleminen. En kuulemma ole ainoa joka on joutunut tähän RM-suohon.. on ne vaan niin kauniita. Itse tykkään eniten RM-än rottinkituotteista mutta kyllä ostoslistalla on jo muutakin. Onneksi huomenna onkin palkkapäivä... taidan palkita minut joka kuukausi uudella ihanuudella. Kyllä olen sen arvoinen..;)



Mies onkin jo huomannut että "kyttään" jotakin....



f.jpg



i.jpg



Että näin.... kalliiksi taitaa tulla. Onko täällä muita hurahtaneita? 



Muistakaahan muuten käydä äänestämässä kuvani ( ensimmäinen kuva ekassa rivissä)..



https://apps.facebook.com/yankeecandlekisa/



 



Mukavaa alkanutta viikkoa,



Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...