1 aug. 2014

It´s August

Igår var det första jobbdagen efter ett långt härligt sommarlov. Kändes riktigt konstigt att vara där igen. Ny månad och idag är vi redan inne i augusti. Huh vad fort det går. När hösten närmar sig innebär det även nystart för många affärer, så även för en av mina favoriter, dvs Perfect Home. Metalllyktan som hänger i trappuppgången kommer därifrån och jag gillar den massor. Den har används till både ljus, blommor och annat kul. Väntar ivrigt på att en ny säsong startar och jag får bläddra i den nya katalogen och igen ha ett party här hemma.


cvc.jpg

Ensimmäinen työpäivä takana ja tuntui todella oudolta taas olla töissä ja skarppina. Kuu vaihtui ja elokuun puolella ollaan. Hui. Ihana loma on takana ja kohta syksy onkin jo ovella. Se tarkoittaa uutta sesongkia myös monille firmoille, niin myös ihanalle Perfect Homelle joka kohta julkaisee uuden luettelonsa. Lyhtyni joka roikkuu rapussa onkin ostos sieltä ja kovassa käytössä on ollut. Niin lyhtynä kun amppelina. Odotan siis innolla että saan selailla esitettä ja järkkää taas kotikutsut..


j%C3%B6r.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...