30 juli 2014

Blue jeans

Ai että, olen iloinen. Löysin meinaan kivat farkut! Minulla on todella hankalaa löytää sopivia farkkuja, tai housuja yleensäkin. Tai joo, löydän kyllä mutta yleensä ne ovat aivan liian pitkiä että pitää lyhentyää niitä tai sitten housut ovat niin kapeita että polvi ei edes mene lahkeesta sisälle. Nyt löytyi  t ä y d e l l i s e t  farkut ! Just oikea koko ja oikea värikin.



DSCN0291.jpg



Nämä löytyivät Lindexin alesta ja ei maksanut paljon. Huomenna taas työpaikka kutsuu, kuuteen viikkoon en ole pitänyt kertaakaan pitkiä housuja ja toivon että tarkenee ilman niitä vielä pitkän ajan.



DSCN0293.jpg



Jag är såå glad ! HIttade äntligen ett par jeans. Har alltid väldigt svårt att hitta byxor, oftast är de alldeles för långa, så att de måste sys upp eller så är buntarna så trånga att inte ens knäet ryms in i . Men nu då hittades de p e r f e k t a brallorna i rätt längd och de har tom den rätta färgen.  En blå som passar till allt!



Dessa hittade jag på Lindex och kostade verkligen inte många slantar då de var på rea. I morgon är det dag att ta sig till jobbet igen. Under mina sex semesterveckor har jag inte en enda gång haft långbyxor på och jag hoppas man klarar sig utan dem väldigt länge ännu...



DSCN0294.jpg



Have a great wednesday !



 



DSCN0295.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...