16 maj 2014

And the winners are ...

Lupailin jo aikaisemmin Facen puolella julkaista voittajat illemmalla. Kesti hieman sillä blogiportaalin vaihdon vuoksi kommentit olivat menneet ihan sekaisin . Mutta nyt kaikki osallistujat ovat saannet arvan ja tytär sai kunnian toimia onnettarena . Kaksi arpaa vedettiin ja nyt ovat kaksi onnellista Greengate-paketin voittajaa!



Kaksi onnellista saa siis itselleen ihanat Greengate- meikkipussukat sekä käsivoiteet- että käsisaippuat.



Nämä tuotteet lahjoitti ihana sisustusliike Cosy & Country ja kiitän Pia tästä yhteistyöstä.



IMG_4683.jpg



Lovade redan tidigare på dagen på Facebook att jag senare i kväll skulle utse vinnarna i Greengate-utlottningen här på bloggen. Det tog sin lilla tid eftersom kommentarerna vid portalbytet hade råddats och jag fick leta efter dem lite här och där. Men nu har jag då samlat alla kommentarer och alla deltagare har fått sin andel lotter. Dottern fick äran att fungera som Fröken Fortuna och nu är två vinnare utsedda. Bägge två får ett härligt Greengate -paket innehållande en fin necessär samt handkräm och handtvål.



Vinsterna donerades av den underbara inredningsbutiken Cosy&Country och jag tackar Pia för samarbetet!



IMG_4684.jpg



Vinnarna är / voittajat ovat



*     *



Sikurina



&



Heli - Valkoinen Harmoniaa



Onnea molemmille, ottakaa yhteyttä yhteystietoa varten niin posti tuo paketit piakkoin.



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

JAG FLYTTAR

 Tar mitt pick och pack och flyttar över till nouw.  Samtidigt byter bloggen namn till Vintage home Du hittar mej i fortsättningen på  www.n...